Overslaan en naar de inhoud gaan

Kwaliteit

Wij bieden jou de beste zorg en ondersteuning. Zorg waarin jouw wensen en wat jij nodig hebt centraal staan. 

Professionele medewerkers

Onze medewerkers zijn goed opgeleid en worden regelmatig bijgeschoold. Zo blijven hun kennis en vaardigheden up-to-date. 

Cliëntplan

Samen met jou stellen we jouw cliëntplan op. Hierin staat bijvoorbeeld: 

  • Welke zorg en ondersteuning je krijgt
  • Hoe jouw dagbesteding er uit ziet
  • Waarmee je familie of vrienden kunnen helpen
  • Welke doelen je voor jezelf stelt

We bespreken dit plan regelmatig om ervoor te zorgen dat je de juiste begeleiding blijft krijgen.

Complimenten en klachten 

Complimentjes, wie houdt daar nu niet van? Wij ontvangen ze graag. Ben je tevreden met de zorg en ondersteuning die je krijgt? Laat het ons dan vooral weten. Maar natuurlijk kan het zijn dat je juist niet tevreden bent over de zorg en ondersteuning die wij bieden. En ook dat horen wij graag. Want dan kunnen wij onze zorg verbeteren of anders aanpakken.

Klik hier voor het klachtenformulier

Methodieken

Wij werken met verschillende methodieken die ervoor zorgen dat jij de zorg en ondersteuning krijgt die bij je past. Onze kennis wordt ook hier regelmatig bijgespijkerd.

Controleren en evalueren

We controleren en evalueren onze zorg en ondersteuning regelmatig. Dit doen we onder meer door:

  • In- en externe audits (ISO9001). Daarmee wordt onderzocht of wij voldoen aan de wet- en regelgeving en werken op de manier zoals we hebben afgesproken
  • ‘Dit vind ik er van’: Samen met jou onderzoeken wij jouw wensen, dromen en verlangens op een manier die bij jou past.
  • Cliënttevredenheidsonderzoeken: hoe tevreden ben je met Profila Zorggroep

Kwaliteitskaderverslag

Elk jaar maken we een kwaliteitskaderverslag volgens het kwaliteitskader gehandicaptenzorg om verantwoording af te leggen aan cliënten en hun familie, zorgkantoren, gemeenten en de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd.

Hier vind je het kwaliteitskaderverslag van 2021