Kwaliteit

Wij bieden jou de beste zorg en ondersteuning. Zorg waarin jouw wensen en wat jij nodig hebt centraal staan.
Professionele medewerkers
Onze medewerkers zijn goed opgeleid en worden regelmatig bijgeschoold. Zo blijven hun kennis en vaardigheden up-to-date.
Cliëntplan
Samen met jou stellen we jouw cliëntplan op. Hierin staat bijvoorbeeld:
- Welke zorg en ondersteuning je krijgt
- Hoe jouw dagbesteding er uit ziet
- Waarmee je familie of vrienden kunnen helpen
- Welke doelen je voor jezelf stelt
We bespreken dit plan regelmatig om ervoor te zorgen dat je de juiste begeleiding blijft krijgen.
Methodieken
Wij werken met verschillende methodieken die ervoor zorgen dat jij de zorg en ondersteuning krijgt die bij je past. Onze kennis wordt ook hier regelmatig bijgespijkerd.
Controleren en evalueren
We controleren en evalueren onze zorg en ondersteuning regelmatig. Dit doen we onder meer door:
- In- en externe audits (ISO9001). Daarmee wordt onderzocht of wij voldoen aan de wet- en regelgeving en werken op de manier zoals we hebben afgesproken
- ‘Dit vind ik er van’: Samen met jou onderzoeken wij jouw wensen, dromen en verlangens op een manier die bij jou past.
- Cliënttevredenheidsonderzoeken: hoe tevreden ben je met Profila Zorggroep
Kwaliteitskaderverslag
Elk jaar maken we een kwaliteitskaderverslag volgens het kwaliteitskader gehandicaptenzorg om verantwoording af te leggen aan cliënten en hun familie, zorgkantoren, gemeenten en de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd.
Hier vind je het kwaliteitskaderverslag van 2021
Hier vind je het kwaliteitskaderverslag van 2022
Kwaliteitskeurmerk
Al onze organisatieonderdelen hebben het ISO kwaliteitskeurmerk.