Overslaan en naar de inhoud gaan

Complimenten en klachten

Bij Profila Zorggroep vinden we het belangrijk dat je goede zorg krijgt. En dat je daar tevreden over bent. Als je blij bent, horen we het graag. Als er iets niet goed gaat, willen we dat ook graag weten. 

Complimenten

Complimentjes, wie houdt daar nu niet van? Ben je tevreden met de zorg die je krijgt? Laat het ons dan vooral weten. Vertel het aan een begeleider of mail je compliment naar info@profilazorggroep.nl.

Klachten 

Als iets niet goed gaat, is het belangrijk om erover te praten. Wat kun je doen?

Stap 1: Praat erover
Ben je ergens niet tevreden over? Vind je dat de begeleiders niet goed naar je luisteren? Of ben je boos of verdrietig? Praat met iemand die je vertrouwt: familie, een vriend of vriendin, buurman of buurvrouw.

Stap 2: Praat met je begeleiding
Je kunt ook praten met je begeleiders. Zij kunnen je verder helpen.

Stap 3: Vraag om hulp
Soms helpen gesprekken niet. Of je kunt met je begeleider niet over je probleem praten. Dan zijn er andere mensen bij wie je hulp kunt zoeken.

Klachtenregeling

Klik hier om onze klachtenregeling te openen. Hierin beschrijven wij hoe Profila Zorggroep omgaat met klachten.

Klachtenfolder

Klik hier om onze klachtenfolder te openen. Hierin beschrijven wij stap voor stap wat je kunt doen als je een klacht hebt. 

Ben je tevreden? Vertel het anderen! Ben je niet tevreden? Vertel het ons!