Overslaan en naar de inhoud gaan

Complimenten en klachten

Complimentjes, wie houdt daar nu niet van? Wij ontvangen ze graag. Ben je tevreden met de zorg en ondersteuning die je krijgt? Laat het ons dan vooral weten. Vertel het aan een begeleider of mail je compliment naar info@profilazorggroep.nl.

Maar natuurlijk kan het zijn dat je juist niet tevreden bent over de zorg en ondersteuning die wij bieden. En ook dat horen wij graag. Want dan kunnen wij onze zorg verbeteren of anders aanpakken.

Je kunt bij ons een klacht indienen. Dit kun je mondeling doen bij je begeleider of de meewerkend teamleider van de locatie, je kunt bellen of mailen.

Je kunt ook onze klachtenfunctionaris vragen om bemiddeling of advies. Het Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg (CBKZ) kan je hierbij helpen. Mail je klacht naar: klachten@cbkz.nl of vul het digitale klachtenformulier in. 

Klik hier voor het digitale klachtenformulier

Ben je tevreden? Vertel het anderen! Ben je niet tevreden? Vertel het ons!